0259

نمیشه زمین خورد و گریه نکرد

به دادم برس بهترین نارفیق


هنوزم به دستای تو قانع ام

هنوز عاشقم با یه زخم عمیق


تو این روزهای سیاه و کسل

دلم خیس ـه از حسّ بارون شدن


تورو جون هرکی که بش مومنی

فقط امشبو حرف رفتن نزن


تو این روزهای سیاه و کسل

دلم خیس ـه از حسّ(حرص؟) بارون شدن


تورو جون هرکی که بش مومنی

فقط امشبو  فقط امشبو فقط امشبو حرف رفتن نزن


تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای واسه من بریز

تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای واسه من بریز

تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای




میدونم همیشه بدهکارتم

میدونی نمیـــشه فراموش کرد


من از بس که تو خوابتم زخمی ام

نمیشه که کابوسمو گوش کرد


نمیشه که این وحشتو دوره کرد؛ نباشی نمونی نخندی بری

یه عمری جنونو تحمّل کنم؛ به دیوونگیم دل نبندی بری


تو سیگارو خاموش کن تا بگـــــم

چطور میشه با گریه هم دود شد

چطور میشه با خنده هم زخم خورد

چطور میشه با عشق نابود شد


شبایی که میترسم از فکرهام

همیشه هوا خیس و بارونیه


یه زن با جنونش به من یاد داد

که عاشق شدن قبل ویرونیه



تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای واسه من بریز

تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای واسه من بریز

تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای واسه من بریز



++


نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://biv.blogfa.com

سلام
فروش یوزر وپسورد یک ماهه ناد32 مطمئن باشید این یوزروپسوردهایی که مابه شما میدهیم یک ماه برای شماکارخواهد کردجهت خرید به آدرس وب مابروید.

Nima چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

یک فنجان چای ساده ...
میتونه موثر باشه .

الهه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://1-asemun.blogsky.com

عزیزم خیلی زیبابود.

تو هم انگار دل پری داری !!!!!!
وب جالبی داری .
به منم سر بزن دوست خوبم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد