0237

لعنت به من که صافم و زلال

لعنت به من که ساده ام و یک رنگ

لعنت به من که بی آلایشم و پاک

لعنت به تو که خائنی و کثیــــــــــــــــــف

لعنت بهت

تف بهت

خائن

تو ذات کثیفت لجن

0236

خائن کثافت

لعنت به تو

مرگ بهت

خائن

خائن

گم شو


لعنت به اون کثافت لعنت به توی خائن

مرگ بهت مرگ

0235

من آنهایی را که با بیگانگان هم صدا و همرنگ شده اند بخاطر مشکلاتی که در کشور هست را وطن فروشانی میدانم که بوی گند خودفروختگیشان را به یک مشت اجنبی خفه ات میکند، از نظرم آنها سگهای وفادار یک مشت اجنبی اند ، فریب خوردگانی که راه حق از باطل را گم کرده اند و نوکران بی جیرو مواجب یک مشت بیگانه شده اند ، تویی که اینطور می اندیشی میدانستی توی مسلمان مسئولی؟! کشورت را به چه بهایی میفروشی؟!

0234

از اینکه لحظه ی سال تحویل سیروان رو تو قاب تلویزیون میبینم خیلی خوشحالم.

اینکه سالمو باهاش نو میکنم حسّ خاصّی دارم:)

خوشحالم که انقد مَرد هست که وطنشو با هر گیر و داری که داره به اجنبی ها نمیفروشه.

وطن فروش نیست, و این یعنی مردانگی.

قابل تحسینه حرکتش.

این از درایت و هوشش سرچشمه میشه.

حقیقتاً اگه امروز مَردی و مَردانگی بی هویّت شده امثال سیروان احیاش کردن با هوشیاری و دقّت نظرشون

احسنت به خط مشی شان



سخنی با سیروان: میدانم سخت است شنیدن توهین ها

اما این را بدان راهت را درست میروی

دلسرد نشو

وبه حرف های کسانی که دشمنی و کینه ای دارند توجه نکن

بگذار هرچه میخواهند بگویند تو راه خودت را برو

برات موفقیت های بیشتر و بزرگتری را از خدای مهربون آرزو دارم





0233

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.