واقعا نوشتن حس و حال حوصله میخواد

اما همینقدر که حماقت آدمها خنده داره کافیه

خدایا این سوژه خنده ها رو از مانگیر

انتخاب همسر

من اصلا این سبکای ازدواجای معمول رو نمیپسندم

اینکه سرکار

اینکه تو دانشگاه

اصلا اصلا مورد رضایت من نیست

اینا هیچ کودوم زندگی حقیقی ندارن

جدای بحث ویژگی های شخصیتی همسر آیندم که تابحال تو هیچ پسری ندیدمش اینکه چطور هم ازدواج کنم هم برام مهمه

اصلا دوس ندارم شروع یه زندگی به این زیبایی و عرفانی ای از راههای غلط باشه(تو دانشگاه و سرکار) اینکه خودم باهاش آشنا بشم و باهاش رابطه هم داشته باشم(دیگه بدتر) اصلا مورد قبولم نیس

واسه همینم هس اصلا سراغ دوست پسر نمیرم و نرفتم

میگم و شوخی میکنم اما ابدا از این کارها خوشم نمیاد و همیشه هم منظورم از بی-اف فقط و فقط همسر شرعی و قانونیه

کسی هم که سراغ این راهها هست رو اصلا به عنوان همسر آینده ی زندگیم نگاه نمیکنم

چون اون همونجور که با من راحت ارتباط داره فردا هم با هزار نفر همین رابطه رو خواهد داشت

پسر باید دیندار باشه باید پابستگی دینی داشته باشه

آدمی که رابطه اش با خدای خودش صاف باشه با خلق خدا و کسی به اسم همسرهم حتما صاف خواهد بود

کسی که رابطه اش با خداش ناخالصی داره مث یه زمین زلزله خیزه هز آن امکان از بین رفتن هرچی که میسازی روش هست

حماقته رو همچین زمینی سرمایه گذاری کردن

دلم میخواد کسی باشه که من به اون اون به من کمک کنه باهم قدم بذاریم تو راه بندگی به هم تذکر بدیم اگه جایی لغزشی داشتیم خلاصه که مسیر بندگی رو بااون طی کنم که لذتش دوچندان باشه

دوس دارم کنارش آرامشی رو داشته باشم که امنیتش غرقم کنه :) و اینها فقط تو یه پسر مومن پیدا میشه ,

از نظر من مهمترین ویژگی همسرم ایمانشه

من هیچ وقت فکر پول و اینارو نمیکنم فقط وفقط ایمان مهمه برام

فعلا هم پیدا نکردم همسرمورد علاقمو, هنو قسمت نشده انگار ما ایشونو زیارت کنیم :دی

اما حسم بهم میگه امسال پیداش میشه مخصوصا تو این ماههایی که میخوان بیان خبرای خوشی رو خواهم شنید و  دید انشاءالله


برای مادرم

مادرم

همه ی روزهای خدا به نام تو تقدیس شده اند

تمام 365 روز سال برای من روز توست

همیشه بدهکار محبت های بی دریغت هستم

جبران شدنی نیست محبت هات ای موهبت الهی

مادرم دوستت دارم برای همیشه

روزت فرخنه باد فرشته ی الهی من





+قربونت برم الهی مامان

من با تو

وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونان که بایدند ، نه باید ها
مثل همیشه آخر حرفم و حرف آخرم را با بغض می خورم
عمریست لبخند های لاغر خود را در دل ذخیره می کنم ، باشد برای روز مبادا
اما در صفحه های تقویم ، روزی به نام روز مبادا نیست
آن روز هر چه باشد ، روزی شبیه دیروز ، روزی شبیه فردا ،
روزی درست مثل همین روزهای ماست
اما کسی چه میداند ،
شاید امروز نیز روز مبادا باشد.
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونان که بایدند ، نه باید ها
هر روز بی تو روز مبادا ست
آینه ها در چشم ما چه جاذبه ای دارند
آینه ها که دعوت دیدارند ، دیدارهای کوتاه
از پشت هفت دیوار
دیوار های صاف ،
دیوارهای شیشه ای شفاف
دیوار های تو ،
 دیوارهای من ،
 دیوارهای فاصله بسیارند.
آه
دیوارهای تو همه آینه اند ، آینه های من همه دیوارند


                                                                              *زنده یاد قیصر امین پور*





+حرفای نگفته زیاد داشتم کلش تو همین شعر خلاصه میشه

+عشق اول هیچ وقت فراموش نمیشه

+یاد روزای گذشته بخیر

ابدیت

همانجا که دلت شکست میشه ابدی

همون نقطه میشه تا آخر




+خودش گفته قسم به دلشکستگیت