0243

داره حسّی تو من بیدار میشه

جهان هم مثل من بیکار میشه


مثّ روزای اول هول میشم

دوباره قصه مون تکرار میشه :)


چقد گفتم نرو بی عشق سخته

منو تا زنده ای یادت نمیره


 تو سرگرم کسی بودی که میخواست؛

شده یک شب تو رو از من بگیره


دعا کردم دلت ترسش بریزه

به من نزدیکتر شه، گرمتر شه


دعا کردم کسی حتّی نتونه

از احساسی که دارم باخبر شه


میخوام باور کنم تا آخر عمــــر کنارت سالها تحویل میشه

جهان با عشق ما آغاز میشه

جهان بی عشق ما تعطیل میشه



میخوام باور کنم تا آخر عمــــر کنارت سالها تحویل میشه

جهان با عشق ما آغاز میشه

جهان بی عشق ما تعطیل میشه


خدارا شکر باز عاشق شدی تو

خدارا شکر من پای تو موندم


جواب اون همه حرفای تلخـو

من از چشم پشیمون تو خوندم


اگه چشمامو جدّی تر بگیری

بفهمی من یه ساله صبر کردم


بهارو زودتر تحویل میدی

به آغوش شکسته ، دست سردم



میخوام باور کنم تا آخر عمــــر کنارت سالها تحویل میشه

جهان با عشق ما آغاز میشه

جهان بی عشق ما تعطیل میشه



میخوام باور کنم تا آخر عمــــر کنارت سالها تحویل میشه

جهان با عشق ما آغاز میشه

جهان بی عشق ما تعطیل میشه



+تحویل بهار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد